Reichswald brandtoren - De laatste beelden

Daar staat hij nog.... Hoog boven de boomtoppen op een van de hoogste bergen van het Reichswald. "De brandtoren van het Reichswald" Deze toren werd vroeger gebruikt om uit te kijken naar eventuele branden in het bos tijdens droge periodes. Vandaag (7-12-2022) is hij iets voor 14:00 neer gehaald omdat de toren te gevaarlijk werd door betonrot. De drone beelden zijn gemaakt tussen 12:00 - 12:30. --------------------------------- Bronnen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Reichswald https://www.ketelwald.de/nl/index.html Muziek: Crazy - Patrick Patrikios Zie ook de video van de explosie:    • Sprengung Brandturm Kranenburg am 07.12.20...