تو آنریل بازی ساختم در ایران | ساخت دوربین Little Nightmares در آنریل (وقتی اینترنت نبود!)

سلام رفقا! توی این ویدیو رفتم سراغ یه تجربه متفاوت. داستان از جایی شروع شد که اینترنت قطع شد و من برای اینکه از بی‌حوصلی دیوونه نشم، نشستم پای سیستم و زدم تو کار بازی سازی. اولش رفتم سراغ ساخت بازی با آنریل و سعی کردم اون دوربین و اتمسفر بازی ترسناک لیتل ناتمرز (Little Nightmares) رو توی Unreal Engine 5 در بیارم. اما وسط راه یه اتفاقی افتاد و یه تماسی باهام گرفته شد که کلاً مسیرم عوض شد! تصمیم گرفتم با لابرری آنریلم خداحافظی کنم و برم سراغ ساخت بازی با Godot. توی این ویدیو از چالش‌های عجیب و غریب بازی سازی در ایران گفتم و اینکه چطور میشه توی شرایط سخت هم به ساخت بازی ادامه داد. اگر به دنیای بازی سازی علاقه داری، این ویدیو یه جورایی داستان سفر من بین دو تا از بزرگترین موتورهای بازی‌سازیه. حمایت از من (دمتون گرم!): بچه‌ها برای اینکه بتونم با انرژی بیشتر این مسیر رو ادامه بدم و ویدیوهای بهتری براتون بسازم، نیاز به حمایتتون دارم. اگر دوست داشتید، می‌تونید از لینک زیر من رو حمایت مالی (دونیت) کنید. هر چقدر هم کم باشه، برای من یه دنیا ارزش داره و مستقیم میره برای تجهیزات و محتوای جدید: 🔗 https://donito.me/BardiDev توی این ویدیو در مورد اینا حرف زدم: چطوری توی قطعی اینترنت بازی سازی رو ادامه دادم؟ آموزش پیاده‌سازی دوربین لیتل ناتمرز (Unreal Engine 5) چرا از آنریل انجین رفتم سراغ ساخت بازی با گودوت؟ وضعیت و مشکلات بازی سازی ایران دمتون گرم که ویدیو رو لایک می‌کنید و با سابسکرایب کردنتون از من حمایت می‌کنید! ❤️ #بازی_سازی #ساخت_بازی #بازی_سازی_ایران #آنریل_انجین #گودوت #Godot #UnrealEngine #بازی_ساز_ایرانی #ساخت_بازی_در_ایران #unrealengine #sad #آنریل_انجین #بازی_سازی #scary #بازی_ترسناک #ترسناک #ترس #gaming #Godot4.7 #godot4.6 #godot_4.6 #godot_4.7 #unrealengine5 #ue5 #unreL5.7