Moto Vlog 3| DJI Mic Mini incelemesi | Motovlog İçin Uygun mu? | Action 4 ve Mic Mini #vlog #micmini

Selamlar, bu motovlogda ürün incelemek istedim. Kullandığım hiç bir ürünün reklamı değildir. Ücretli içerik falan filan takipçi sayıma bakarsanız anlarsınız :) Ben motovlog ekipmanı olarak DJI action 4 ve Dji mic 2 kullanıyordum daha sonra bu mic mini çıkınca kaska uygun olmasından ötürü ve hafif olmasından ötürü denemek istedim. Bütün modları ile bir video çektim. Yorumlarda sormak istediklerinizi iletebilirsiniz.