Weekendje weg deel 1 Vlog #205

We gaan weer op pad en gaan naar CP De Zwaan in Nunspeet De eerste keer zonder Gino op pad met de camper Dat zal wel even wennen zijn Wij gaan daar Simon en Natasja ook weer zien om een gezellig weekend er van te maken. Wij filmen met onze iPhone 16 pro max DJI pocket 3 DJI action cam 5 pro DJI nano DJI mini 5 pro Nikon P1100 Ons mailadres [email protected] Klik op de link hier onder om gratis te abonneren    / @camperuitje   Muziek Epidemicsound Groetjes Willem & Trilby