VERSTE BURSDAGEN EVER | KILLER IN THE CABIN

Eg spelte Killer in the Cabin med ‪@Retrospiller‬ ‪@tonjegilje_‬ ‪@sotbergvictor‬ ‪@Kattekryp‬ ‪@Broonstar‬ og‪@RobTheSirNORSKGAMING‬ også fant eg ut at eg skulle late som eg hadde bursdag. Abonominer og bli medlem det blir kjekt! Instagram:   / theozanshow   Discord:   / discord   Bli medlem:    / @theozanshownorge   MERCH: https://www.splayshop.no/collections/... Podcast: https://open.spotify.com/episode/5eEI... Ozan Drøsdal 2317 Hamar Postboks 297