OP VAKANTIE NAAR PRESTON PALACE! - #2003

💕 ABONNEER JE G R A T I S OP ONS KANAAL: https://denagelkerkjes.nl/abonneren 🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! Merel's Kanaal:    / @merelnagelkerke2157   Vanmorgen om 8 uur de wekker gezet en de laatste spulletjes ingepakt voor een paar nachtjes weg met de familie. Voor sommigen was het erg vroeg na een avond / nacht carnavallen maar ze stonden allemaal om 9.30 uur klaar om te vertrekken. Afgescheiden genomen van loewie (oppas in huis) en vertrokken naar het noorden. Na een rit van ruim 2 uur aangekomen. We waren er allemaal tegelijk. Eerst gaan lunchen , vervolgens bowlen met z’n allen, daarna spullen naar de kamer, een rondje gelopen en wat gedronken. Pizza gegeten en nu nog wat spelletjes spelen. Het is fijn om met z’n allen samen te zijn. Morgen is het feest en vieren we hier Madelief haar 10de verjaardag! VOND JE DEZE VIDEO LEUK!? 👍 Geef dan een duimpje omhoog 🆕 abonneer je GRATIS en... 🔔 klik op het belletje! ❤️ ONZE SOCIALS https://denagelkerkjes.nl/socials ✉️ FANMAIL Fanmail De Nagelkerkjes Fenkelstraat 33 4731 JA Oudenbosch 📸 Heb je een foto van of met ons? Gebruik #DENAGELKERKJES Deze video bevat geen betaalde samenwerking. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie over deze richtlijnen, ga naar https://desocialcode.nl