Et lite livstegn fra bobilisten 😊

Bare en liten oppdatering fra en bobilist som savner livet langs veien. Snart tilbake ute pÄ veien etter Ä ikke ha kunnet rulle pÄ en god stund, men hvor i all verden skal jeg dra? Samme som vanlig, altsÄ spanskekysten, eller prÞve noe nytt?