festa de Sant Gregori 2009 a Santa Bàrbara (Montsià, Tarragona)

Durant la celebració de Sant Gregori d'enguany, el poble de Santa Bàrbara es va vore embellit per la decoració que els veïns inscrits al taller d'engalanament d'espais van dur a terme. Aquest ha estat un dels tallers inclòs al programa "Tallers per a la festa - Terres de l'Ebre" del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya. La cloenda de la festa va ser una ballada del "Ball del punxonet", el "Cap de ball" i la "Jota planera", acompanyats pels tocs del tabal i la dolçaina, tot fruit dels tallers de "música tradicional" i "danses tradicionals" promoguts pel mateix programa. Autor del vídeo: Saeta. Fons: Institut Ramon Muntaner.