Højmesse med bispevisitats

Velkommen til gudstjeneste i Gjellerup Kirke denne søndag, hvor der er bispevisitats for første gang siden 1747. Dengang var det Brorson, Ribes biskop, der var på visitats. På søndag er det biskop Henrik Stubkjær. Ved gudstjenesten medvirker også provst Carsten Hoffmann og sognets tre præster. Salmerne ved gudstjenesten er: 402 Den signede dag Som en klippe midt på heden - Gjellerup Kirkes salme 167 Hører I vor Herre 492 Guds igen-fødte, nylevende sjæle Under nadver: Vi finder fred i kirken og 371 Du fylder mig med glæde Nadververs: Igen berørt 725 Det dufter lysegrønt