BEDELLİ ASKERE GİTTİM - BİLECİK JANDARMA

Herkese merhaba,Nisan ayında gerçekleştirdiğim bedelli askerlik sürecinde yaşadığım deneyimleri sizlerle paylaşıyorum.İyi seyirler :)