EAT IT OR SAY IT! 40k SPESIAL♡ VI SPISTE KATTEMAT++!

Tusen hjertelig takk for 40 000 abonnenter. Det er så utrolig morsomt at vi har blitt så mange nå. Denne videoen var ikke så morsom for oss å filme, men forhåpentligvis hysterisk for dere som ser på! Igjen, tusen takk til alle som abonnerer! Love you ♡ Følg oss på sosiale medier: Blogg: http://isabelleeriksen.blogg.no/ & http://martinelunde.blogg.no/ Instagram: isabelleeriksen_ & martinelunde Snap: isabelleeriksen & martineluunde