BU ŞARKI KULAĞINDA DEĞİL, KALBİNDE ÇALACAK! YAPAMIYORUM...

Tahsin Kral'dan geceye ateş gibi düşecek arabesk şarkı: YAPAMIYORUM! Yapamıyorum yapamıyorum… Ne haldeyim bilmiyorum… Ey yine darlanıyorum ey ey eyy… Bu sorunu çözemiyorum… Saat gece üçe çeyrek var… Dardayım ben bu gece yar… Eyy yine gergin saatlerde… Aklım halim kaldı perperişan… Söz & Yorum: Tahsin Kral Düzenleme: Suno AI V5.5 Beğenmeyi 👍 Yorum yapmayı 💬 Abone olmayı 🔔 unutmayın. #yapamıyorum #arabesk #türkmüzik #müslümgürses #music #yenişarkı #damar #azerbülbül #arabeskmüzik #efkar #arabeskgecesi ‪@TahsinKralArabesk‬