Aftermovie 24-uurs Solexrace 2014

In samenwerking met de WC Experience werd dit jaar op 15-16-17 augustus voor de 8ste keer de 24-uurs Solexrace in Heeswijk georganiseerd. Ongeveer 100 teams streden 24 uur lang voor KiKa (kinderen kankervrij). Er werd maar liefst €27.803,22 opgehaald voor dit goede doel. Ook was er weer de brommercross vanaf 5 jaar. Het was weer drie dagen dik feest in de feesttent. Iedereen bedankt voor je bijdrage aan dit geweldige evenement en graag tot volgend jaar 21-22-23 augustus, wederom met Drie Dagen Feest garantie! Meer info www.24uurssolexrace.nl.