VAIHDOIN MÖRKÖ CHEVYN SÄHKÖAUTOON?!

Luovutaanko rakkaasta Mörkö Chevystä😢Ja otetaanko vaihdossa jotain, jos kaupat syntyy? Se selviää tällä videolla… Mukavaa viikonloppua kaikille!🤩 💥ALEKOODIT Valostorelta -10% koodilla ”manninen” Autodudelta -10% koodilla ”manninen10” *koodia käyttämällä tuet kanavan toimintaa 💥MUUT SOMET Instagram aleksimanninen_ Tiktok aleksimanninen_ Yhteistyöt⬇️ [email protected]