Montujemy lampiony! MTA 4Life

Siemanko, zapraszam na kolejny odcinek z MTA 4Life. Dzisiaj oczywiście montujemy lampeczki do pewnego wozu. ------------------------------------------------------------------------------------------- Montaż: .santiago. Miniaturka: .santiago. ------------------------------------------------------------------------------------------- #gtasanandreas #4life #passat #stratum