işsiz olmanın üzerimdeki etkileri

işsizken işsiz olmanın üzerimdeki etkileri üzerinde düşünüp sanki bütün sorunlarımı çözmüşüm gibi konuşmuşum. bende tekrar bu videoları izleyip bi de şimdi güncel işsiz halimle bunun martta işli halimle işssizlik hakkında konuştuklarım hakkında konuştum. mental veya zihinsel biraz bile ilerleme kaydedip etmediğimi değerlendirebilecek bir konumda değilim. (bu gözlemi belki siz yapabilirsiniz.) ilerleme kaydettim mi bilmiyorum ama yaşadıklarıma bakışım ve onlara verdiğim tepkiler umacağımı düşündüğümden daha az zorluk çıkartıyor. (video header'ı ve timestamp'ler youtube studio yapay zekası tarafından oluşturuldu. aslında o kadar da çirkin gözükmüyorum) 00:00 Giriş: 3 Aylık İşsizlik Süreci ve Video Kararı 00:52 18 Yaşından Beri Çalışmak ve İlk Mola 01:50 1. Ay: Rahatlık, Tembellik ve Gezip Eğlenme 02:48 Yeni Yıl Beklentileri ve İlk Belirsizlikler 03:27 2. Ay: Motivasyon Kaybı ve Amaçsızlık Hissi 04:15 Freelance İşler ve Tiflis Gezisi 05:15 Sorumsuzluktan Gelen Baskı ve Dibe Vuruş 05:58 3. Ay: Mental Çöküş ve Maddi Sıkıntılar 06:51 Evde Kalmanın Zorluğu ve Duygusal Zorbalık 08:24 Kendi Değerini Sorgulama ve Özsaygı Kaybı 09:22 İşe Dönüş: Sorumluluğun Getirdiği Üretkenlik 10:29 Özet: Asıl Sorun İşsizlik mi, Kendine İnanmamak mı? 11:19 Güncel Durum (Haziran 2026): Geriye Dönüp Bakış 12:56 Ruhun Beslenmesi: Maddi Kazanç Dışındaki Üretimler 14:20 Sonuç: Hislerin Değişkenliği ve Hayatın Karmaşıklığı