שביר - אריק איינשטיין (קאבר)

לכבוד יום השנה לפטירתו של אריק איינשטיין, הכנתי קאבר מלא (כל הכלים) לשיר שלו ושל יצחק קלפטר "שביר" ציוד: גיטרה: Ibanez JSM10 בס: Cort GB34A מגבר: Fender Frontman 65R כרטיס קול: PreSonus Audiobox 44VSL תופים תוכנתו באמצעות Addictive Drums תודה מיוחדת לתומר לאור על המאסטרינג של הקטע