مکاتبه با اساتید و انواع جواب ها
چطوری با اساتید مکاتبه کنیم؟ متن ایمیلمون چی باشه؟ ترکر استفاده کنیم؟ جیمیل استفاده کنیم یا ایمیل اکادمیک؟ چه زمانی ایمیل بزنیم؟ کی ریماندر بزنیم؟ انواع جواب ها به چه صورتن؟ اگر استاد گفت اپلای کن، جواب خوبیه؟ ، لطفا با سابسکرایب کردن کانال یوتیوب از ما حمایت کنید تا ویدئوهای بیشتری براتون بسازیم ، لینک کانال تلگرام: t.me/us_visa_apply

▶︎
بررسی ۵ جواب ایمیل اساتید برای اپلای

▶︎
مکاتبه با اساتید

▶︎
پذیرش فول فاند بدون مکاتبه با اساتید | اپلای بلایند

▶︎
نحوه پاسخدهی به ایمیل اساتید

▶︎
محبوبترین رشتههای دانشگاهی در دنیا (اگر میخوای مهاجرت کنی حتما ببین)

▶︎
استاد ایرانی یا خارجی؟ با تجربه یا جوان؟ در انتخاب دقت کنین

▶︎
پنج سال زندگی در آلمان: بهشت یا جهنم؟ واقعیتها رو میگم!

▶︎
استاد جواب ایمیل نمیده! اپلای کنم؟؟!!

▶︎
اپلیکیشن فی ویور | به چه کسی و چه جوری درخواست بدیم؟

▶︎
مکاتبه با اساتید-قسمت دوم- جواب مکاتبات

▶︎
صفر تا صد فاند یا بورسیه تحصیلی آمریکا

▶︎
غافلگیری اساتید دوبله از صداپیشگی پنهان افشین زینوری!

▶︎
چطوری بفهمیم استاد ایمیلمون برای پذیرش رو میخونه یا نه؟

▶︎
مهاجرت به تگزاس: شهر آستین

▶︎
تمام نکاتی که برای ایمیل زدن به اساتید و اپلای دانشگاه آمریکا کانادا نیاز دارین

▶︎
اصول ایمیل به اساتید امریکا | نکات حیاتی برای جواب مثبت گرفتن

▶︎
مصاحبه با اساتید و کمیته ادمیشن

▶︎
چطوری می شه بورسیه گرفت؟ بدون هزینه

▶︎
هزینه های زندگی در آلمان | از درآمد تا پس انداز واقعی | خرید خونه با پول پس انداز: فک نکنممممم (^o^)

▶︎
