“BACKPACKEN” in de Filipijnen week 4 | Sylke Kramer

Lieve mensen, dan nu echt de big wedding!!! Waaauw wat was het prachtig en zo fijn om dit samen met iedereen te vieren. En besef gewoon de laatste week in de Filipijnen, ik mis het zo erg. Wat een heerlijke tijd!