QUIN ha estat el MILLOR GEGANT de GOMA del 2020?

Aquest ja és l'últim dilluns del 2020! Aquest any, tot i ser difìcil, s'han tret un munt de figures de goma i, de totes aquestes, n'he fet un TOP 10! Ha estat un TOP difícil de fer perquè s'han tret figures molt guais, però aquí teniu el meu TOP 10. Expreso la meva opinió, els meus 10 gegants de goma preferits de l'any! Us animo a deixar el vostre TOP 10 als comentaris! _____________________________________________________________ Instagram:   / byepolete09_gegants   _____________________________________________________________ Música: NIVIRO - The Laybrinth:    • NIVIRO - The Labyrinth | House | NCS - Cop...   TheFatRat - MAYDAY:    • TheFatRat - MAYDAY feat. Laura Brehm   ______________________________________________________________ Imatges de: @davallada @associacioi15 @vida_gegantera @gegantsdemontblanc @brutibruta @elbarato1881 @flama_cultural @estancmargarit @thecraftersigualada @llibreriaamelia @gegantssantjaume @biel_gegants106 @fansfestiari @casaentremesos @coretlia www.festiari.cat www.davallada.cat