Teijo - ojia ja mustikkavelliä

Heips! Kesän -26 erämaabongauksia odotellessa: tässä on puhelimellani kuvattu tuotos piipahduksesta Teijon kansallispuistossa pääsiäisen aikaan. Kiersin Hamarijärven yhden yöpymisen taktiikalla. Kiitos taas musiikista: Aaro Joki yhtyeineen tarjoilee hyvän biisin nimeltään Punaviinimarjojen luona. https://open.spotify.com/artist/1AAQ1... Päivä 1 0:00 Päivä 2 15:06