Leivinuunissa tehhään kauriskäristys, käydään lähikaupassa!

Kauriskäristystä leivinuunissa! mutta sipuli loppu. Käyvvään lähikaupassa k-market Timpantorilla mutka. Pakkasta -35 ja ollu jo koko viikon tällä Torniossa. Onneksi bmw ollut tallissa. Leivinuuni 125astetta ja käristys uunissa 3-4tuntia. Ihan oman ohjeen mukkaan teen. Sipulia, valkosipulia, porkkannaa, kaurista. Suolaa ja pippuria. Voissa paistettaan. Pottumuusia kaveriksi. Jos vastaava höpöttäminen kiinnostaa saa antaa kommenttia. Kiitokset jahtikaveri Mikolle kauriin lihasta!