Honda MT50 Renovering - BYGGSERIE - DEL 17 - FÖRGASARJUSTERING (DEL2) OCH TOPPHASTIGHET!

En Honda MT50 som jag ska renovera! Del 17 - Del två av förgasarinställningarna och den börjar gå riktigt rent. Vågade mig även på ett topphastighetstest. Gick inte riktigt så fort som jag ville, så får justera lite mer! Sen låg jag aldrig på tanken när jag pressade... :) (Har blivit för van med motorcyklar...) Stöd mig på Patreon!   / rexxy   Följ mig på instagram för en massa mopedprojekt!   / rexxy_90