Oud D66-leider Alexander Pechtold over de afgetreden Sigrid Kaag | Op1

Sigrid Kaag, nu partijleider van D66, is vorige week afgetreden als minister. Had ze vandaag zelf het woord moeten voeren? Alexander Pechtold: “Ik vind het wel zuiver dat je niet mee gaat praten over een begroting waar je zelf aan hebt meegewerkt.” Kijk de hele uitzending hier terug: https://www.npostart.nl/op1-22-septem... Volg ons op Instagram:   / op1npo   Volg ons op Facebook:   / op1npo   Volg ons op Twitter:   / op1npo   Nooit meer een uitzending van Op1 missen? Abonneer je op onze podcast op Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts en NPO Podcast Spotify: https://spoti.fi/3fsIMGi Apple Podcasts: https://apple.co/3ib48JR Google Podcasts: https://bit.ly/3k9HNhD #Op1