لما تلعب كورة في اخطر ثانوية فالعالم..💀 #٣

قصة لما لعبت كورة في اخطر ثانوية فالعالم لعبت مع سنة ثانية وثالثة ثانوي ونا كنت سنة اولى ههه كسروني ومخدوش مخالفة الحكم مرتشي ! انستا: https://www.instagram.com/jo_1_ly?igs... تيك توك: https://vm.tiktok.com/ZS9LM4V4ektbo-A... فيسبوك:   / jw.allyby   للإعلانات:انستا ( jo_1_ly ) عددنا الان : 2040 مشترك والحمدلله ❤️‍🩹🍍 اللهم صلي وسلم على نبينا محمد ❤️‍🩹 وديما اناناس 🍍