TÄYSI KATASTROFI - Yritin mennä suorinta reittiä Venäjän rajalle! + Isoja uutisia!

Jotkut ideat ovat parempia kuin toiset. Tämä oli huonoin idea pitkiin aikoihin ja mietin että en enää koskaan suunnista metsässä ellei ole pakko. Muista tykätä videosta ja tilata kanava jos nauroit edes kerran videon aikana! Kiitos!