Naar het OUDSTE stationsgebouw in Nederland.... Tijdens CARNAVAL weekend!!! || #BliviusVlog

Beste Kijkers / Medereizigers, Vandaag gaan wij naar het oudste stationsgebouw van Nederland, tevens gaan wij met een paar leuke treinen rijden vandaag. Ik hoop dat jullie van de Vlog kunnen genieten _____________________________________________ Lid worden van mijn kanaal:    / @blivius92   My channel:    / blivius92