Kipkaaspunt en Ardeense sate! Frituur Reggie!🇧🇪🍟 | SCHAFT ZONDER SPIJT

Kipkaaspunt en Ardeense sate! Frituur Reggie!🇧🇪🍟 | SCHAFT ZONDER SPIJT Wat een ervaring, deze frituur aan de Dageraadplaats in Antwerpen is tot nu toe mijn favoriet. Relaxt plein trouwens ook, goeie vibe. Mooi assortiment hier, ze frituren in een mix van grotendeels Ossewit met 20% plantaardig. Dit is aangenaam. Lekkere friet en tja.. de Kipkaaspunt, uniek snackje hoor. In ieder geval voor Nederlandse begrippen ;-) 📍Frituur Reggie in Antwerpen Bestelling? Kleintje met stoofvleessaus en mayonaise, Ardeense saté, Kipkaaspunt en pikante Joppie. Hebben jullie snackbar suggesties of steden die tof zijn om te bezoeken? Laat het gerust weten! Volg mij voor veel meer content: Instagram: @ Schaftzonderspijt TikTok: @ Schaftzonderspijt What’s next? Ik heb geen idee, maar niet getreurd, misschien is het wel Schaft op pad deel 7, Antwerpen!