"Wouter Beke had niet moeten weggaan" - Liesbeth Homans

Na de dramatische resultaten van een recente politieke peiling stapte Wouter Beke (CD&V) op als Vlaams minister van Welzijn. Dit zorgde voor ministerwissels binnen de Vlaamse regering. Zo is Hilde Crevits de nieuwe minister van Welzijn en neemt Jo Brouns de voormalige bevoegdheden van Crevits over. Een pijnlijk en toch wel onterecht ontslag vindt Homans. Vlaams Parlement TV: elke dag een uur nieuws rechtstreeks uit het Vlaams Parlement. Stem af op: 📺 Telenet (kanaal 42) 📺 Orange (kanaal 80) 📺 Proximus TV (kanaal 175) 24u te bekijken in onze nieuwslus. Volg de zender van het Vlaams Parlement ook via: 🖯 Facebook:   / vlaamsparlement   of 🖯 Twitter:   / vlaparl   Zo blijft u op de hoogte van het zendschema en ontdekt u korte, leuke en opvallende fragmenten uit de plenaire vergadering, de commissiezalen of de wandelgangen.