Storm, öl och ställplats på Öland.

En påsk på Öland kan ju inte bli annat än bra. Nåväl, vädret var inte riktigt med oss. Nära på storm 😅 Men det stoppade oss inte att kika på Kårehamns ställplats och prova ölen på Fireside Brewery . #husbil #husbilsliv #husbilsresa #husbilsresor #rv #motorhome #bobil #womo #wohnmobil #bobilferie #womoreisen #womotour #roadtrip #vlog #matkailuauto #matkailuautolla #asuntoauto #camper #camping #vanlife #travel #camp #husbilssemester #campervan #öl #ipa #öland #kårehamn #ställplats #tips #stellplatz #sverige #sweden #schweden #weekend #storm #ekerum #stuga #cottage #firesidebrewery #craftbeer #offgrid.se