Tågresa till Simrishamn - Del 3, hemresan via Malmö och Lommabanan

Här kommer den sista delen från resan till Simrishamn den 26 februari. Ni får i denna del hänga med på hemresan via Malmö och se lite av bygget av de nya stationerna i Lomma och Furulund längs Lommabanan. Hoppas ni gillar videon och glöm inte att prenumerera på min kanal samt trycka på klockan bredvid prenumerationsknappen så ni får notiser när jag laddar upp nya videor, så hörs vi i nästa video. Följ mig på sociala medier: Instagram:   / svenska_tagkanalen   Twitter:   / tagkanalen   Facebook:   / svenska-t%c3%a5gkanalen-1677656852287540