Verlaten Ziekenhuis Sanatorium du Basil BEVEILIGD! (België)

Jatoch mensen, vandaag een verlaten ziekenhuis die best veel mensen kenne. helaas wordt het gebouw binnenkort afgebroken ik weet zelf niet wanneer, een goeie video mooie locatie 10/10 we hebben het weer voor elkaar, laat weten wat je er van vond. en waar wij nog meer naar toe moeten. laat het hier onder weten💪 like en abonneer en tot volgende week maandag🫡💯