Utökning avläggare

Vi ska ge mer plats åt förra årets avläggare hemma på gården. Tanken är att de ska kunna fungera som produktionssamhällen och ge honung i år. Men det går inte alltid som planerat, de små bina har egna ideer om hur de vill bo i bikuporna.