DE DRIEKONINGEN OPTOCHT IN SPANJE! - #1609

💕 ABONNEER JE G R A T I S OP ONS KANAAL: https://denagelkerkjes.nl/abonneren 🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! Merel's Kanaal:    / @merelnagelkerke2157   Vandaag stond eigenlijk Gibraltar op het programma, maar we kwamen erachter dat alleen vandaag de drie koningen optocht was en niet morgen. Dus hebben we het programma omgewisseld. Vanmorgen rustig aan gedaan. Heerlijk buiten op het terras gezeten met een koffie en genoten van het uitzicht waar ik geen genoeg van kan krijgen. Een rondje over het park gelopen en een lunchgerecht op bij het restaurant van de lagoon. Madelief en Junior konden lekker in het zand spelen. Daarna langs de bouw een stukje verderop gereden. Lieve vrienden hebben daar een appartement gekocht en we zijn even foto’s gaan maken hoe ver de bouw nu is. Daarna door naar het centrum van Estepona om de drie koningen tocht te bewonderen. Het was druk in het centrum. Daarna wat gedronken en gewandeld door het centrum. Geëindigd bij Curry patta waar we heerlijk gegeten hebben. Nu thuis een film kijken. De dagen vliegen voorbij! Stan en Noud zijn naar de hockeytraining geweest, ze vermaken zich goed! VOND JE DEZE VIDEO LEUK!? 👍 Geef dan een duimpje omhoog 🆕 abonneer je GRATIS en... 🔔 klik op het belletje! ❤️ ONZE SOCIALS https://denagelkerkjes.nl/socials ✉️ FANMAIL Fanmail De Nagelkerkjes Fenkelstraat 33 4731 JA Oudenbosch 📸 Heb je een foto van of met ons? Gebruik #DENAGELKERKJES Deze video bevat geen betaalde samenwerking. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie over deze richtlijnen, ga naar https://desocialcode.nl