Strikker & hækler del 105

Onsdag d. 16-4-2025. Nu har jeg igen lidt snak om strik og div der gerne ville ud og deles ... Der er gang i strømpe samstrikken...den går til d. 1-6-2025. Sætter gang i endnu en samstrik, den går til d 1-10-2025 og er på mit Hyggesjal. Ønsker du min vejledning til at få strikket Hygge sjalet så send en mail til [email protected] Mange tak for du ser med, det synes jeg er rigtig hyggeligt.. Hyggehygge Marianne