SER "DU ÄR INTE KLOK MADICKEN" FÖR FÖRSTA GÅNGEN

SOM NI HAR TJATAT OCH NU ÄR DEN HÄR! Det här var ju ett riktigt kaos-barnprogram! Vad tyckte ni? Gillar ni Madicken? Vad vill ni se för barnprogram härnäst? Tusen tack för att ni tittar!! Ta hand om er! _________ Joina vår Discord:   / discord   Lyssna på min relationspodd, "Bara vänner, eller?": https://open.spotify.com/show/1tzSrEB... Följ mitt roliga instagram:   / christianandresbustos   Följ min roliga Tiktok:   / christiantiktokar   Lyssna på min musik: https://open.spotify.com/artist/6Ur7N...