Feyenoord Graafschap eerbetoon Coen Moulijn 22jan2011 HD

wedstrijd Feyenoord - de Graafschap op zaterdagavond 22 januari 2011. De eerste keer voor de kinderen in de KUIP. Jammer dat ze verloren hebben maar de kinderen vonden het ondanks dat geweldig. Wat een sfeer in de KUIP !!! Ook mooi om mee te maken was het afscheid nemen van Coen Moulijn door de supporters en oud Feyenoord spelers. Even een kippevel moment door het klappen, bengaals vuur en de vele sterretjes die een prachtig licht gaven in de Kuip. Een Eerbetoon aan Coen Moulijn zoals dat alleen in de Kuip van rotterdam kan. Respect voor de Graafschapsupporter die meeklapte en ook sterretjes aanstaken.