Car camping through Luxembourg and Germany part 2

Goeiemorgen! Hallelujah! De zon komt lekker uit en het is prachtig wakker worden, zo aan het water. 🥰 Ik probeer wat te fatsoeneren van mijn haren en aangezien ik publiek had van een hele horde oude heren die op hun zondagochtend blijkbaar meeting hadden aan de overkant van het meertje en er geen moeite mee hadden mij uitgebreid aan te staren, besluit ik een koffie ‘’to go’’ te maken. Ik kon er wel om lachen. Ik geniet van de zon en begin weer te rijden.😁 Als eerste kom ik aan op het ‘’boomtoppenpad’’ in Saarschleife. Je moet er 12,50 euro voor neer tikken, maaaar dan heb je wel een mooi uitzicht. 👌 Onderweg op deze route komt een eekhoorn mij gedag zeggen. Dat vond ik misschien nog wel het leukste van dit hele uitstapje. 😍 Het is een mooi uitzicht, maar persoonlijk mag voor mij dan gewoon minder constructie en meer natuur overblijven, zodat het ook gewoon gratis of betaalbaar kan blijven. 😊 Nadat ik was hemelen tussen de boomtoppen en weer met twee voetjes was geland op aarde, zie ik daar toch een verrekte kraam met braadworst! Dat gebeurd me niet nog eens bedenk ik me haha! Aangezien ik nog niet ontbeten had bestel ik hier een broodje braadworst met een bakje frieten. Hmmm…lekker! 😋 Zonnetje…, fluitende vogeltjes… Wat wil je nog meer! Ideaal! Hoef ik straks ook niet meer te koken en eet ik wat yoghurt, fruit en een boterham. Toppie! Ik vervolg de weg naar ‘’Archeological Park Roman Villa Borg’’. Dit is een museum van een Romeinse villa. Het was een erg vriendelijke dame achter de kassa en voor 6 euro was dit een leuk bezoek. Nadat ik alle kanten had bezocht en alles had gezien en mezelf een paar keer goed voor gek had gezet om hier en daar wat beeldmateriaal op te nemen, was ik moe van al die inspanning! 🙊🤣 Het zonnetje scheen nog steeds heerlijk en de jas kon uit… Zalig!😍 Tijd om even lekker in de natuur aan het water uit te rusten en even twee uurtjes helemaal te niksen. Dat heb ik dan ook gedaan. Ik rijd door naar twee mogelijke slaapplekken om erachter te komen dat waar ik stond toegestaan is en eigenlijk gewoon prima is voor deze nacht. Ik ben moe en na een beetje ‘’editen’’ en dit bericht te schrijven, kijk ik nog een serie en doe lekker de oogjes toe…😴