Porcioles, l'alcalde més longeu

Josep Maria de Porcioles va ser alcalde de Barcelona durant el franquisme i va tenir un llarg mandat ple de llums i ombres. Va ser alcalde entre 1957 i 1973. En el costat positiu de la balança figuren el Dret Civil Català, el Museu Picasso o la Fundació Miró. Per contra, obra seva son també les famoses remuntes de l’Eixample i el despropòsit urbanístic de la ciutat. Recupera tots els episodis del Va passar aquí: • Històries de Barcelona Subscriu-te al canal de Youtube de betevé:    / betevé   Segueix betevé a: Instagram:   / betevecat   TikTok:   / btvnoticies   X:   / beteve   Facebook:   / betevecat   Web: https://www.beteve.cat