Dag 3 - 2025 : Aksdal - Kvinesdal

Idag blev en lidt "mindre" dag, med flere og længere pauser. Jeg brugte tid på t brygget kafe på turen. Fine fine veje, med utroligt meget ferie og weekend trafik. Er kørt syd og øst på, og hvad mogerdagen bringer vedes endnu ikke? Dagens kommentar må gå til receptionisten på hoteller. Jeg spurgte om der skulle være fest, og hendes svar var "nej, nej....dét er et brylllup", sagt med et kæmpe smil ;-) BMW R1200 RT Insta360 X3 Musik er lavet med hjælp fra Mureka.ai.