Tuhottu tanssikeskus

Tämän kertaisella videolla pääsette näkemään millaisen tuhon vandaalit voivat saada aikaan pienessä ajassa, koska tämän paikan myymistä/avaamista uudelleen mietittiin sanomalehdissä vajaa vuosi sitten. Kyseessä on 50-luvun loppupuolella rakennettu tanssilava tai tanssikeskus hyvin keskeisellä paikalla taajamassa, tanssipaikan välittömässä läheisyydessä paljon ihmisten asumuksia. Tanssipaikan läheisyydessä komea joki jonka virtaamista tanssipaikan terassilla kylmän juoman kanssa on varmasti moni katsellut, ja uskon notta tällä lavalla on monia suhteitakin aikojen kuluessa solmittu. Jotenkin hyvin käsittämätöntä että jotkut ajattelemattomat ovat tämän paikan pistäneet tämmöisen kuntoon pilaten samalla monenlaisia suunnitelmia. Minusta on aivan turha sanoa että joku on purkanut pahaa mieltään ja v…t ! Tämän ovat tehneet ihan täydelliset idiootit Liity kanavalle ja nauti eduista:    / @lonelyurbanex