Zuid-Korea verwijdert speakers die als wapen werden gebruikt

Zuid-Korea haalt geluidsspeakers weg bij de grens. Die werden gebruikt als een soort wapen tegen buurland Noord-Korea. De speakers lieten stemmen horen die waren bedoeld om de mensen in Noord-Korea te beïnvloeden. Zo was er kritiek te horen op de leiders van Noord-Korea. Maar soms werd er ook een hele dag muziek afgespeeld: k-pop. #korea #geluid #wow Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal:    / jeugdjournaal   Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram:   / nosjeugdjournaal   Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app