הופעה Live בבארבי - בטי פבלו - בתי "פרפרים" 2000

צילום נוסטלגי מרגש מתוך הופעה, מהראשונות בסיבוב ההופעות שלי ,לקראת הוצאת האלבום הראשון "פרפרים". ההופעה התקיימה באפריל 2000, במועדון הבארבי הישן שהיה ברחוב סלמה תל אביב . (מתנצלת מראש על איכות הסאונד, זה משתפר בהמשך, החל מהשיר "פרפרים") על הבמה : שמוליק דניאל - תופים, עמית יצחק- גיטרה חשמלית, ירון גורן- בס , עדי גולדשטיין - קלידים, סאונד- יאיר גורן, עוזר טכנאי - כרובי 0:00:00 מאחורי הקלעים , רגע לפני עליה לבמה 0:00:58 - קסמים 0:06:09 - חלק מחלק 0:09:52 - פרפרים 0:14:36 - נדנדה 0:18:26 - ביי ביי בייבי 0:21:28 - עשן 0:26:50 - אל תוותר לי 0:31:14 - ספק 0:35:55 - הלילה הזה 0:39:25 - קצת ממך +דברי סיום 0:45:02 - פרנואידית 0:50:00 - יום הולדת (הדרן) 0:53:00 - נדנדה (הדרן) מילים ולחנים: בטי פבלו הפקה מוסיקלית: שמוליק דניאל, אודי תורגמן , יאיר גורן ובטי פבלו צילום: יניב גריידי, שלומי דניאל כל הזכויות שמורות @ בטי פבלו , הליקון