3x afscheid in Palermo… Arrivederci Sicilia

Palermo, la città del sole — de stad van de zon. Een stad vol drukte, sfeer, geschiedenis en typisch Siciliaanse chaos. In deze vlog gaan we deze bijzondere stad verlaten. Daarna nemen we afscheid van de familie Stoffels, met wie we tijdens onze reis een mooie tijd hebben gedeeld. En uiteindelijk komt ook het moment dat we Sicilië achter ons moeten laten. Soms denk je: we rijden gewoon verder. Maar sommige plekken en mensen blijven toch net wat langer hangen. Palermo, de ontmoetingen, het eilandgevoel en natuurlijk Sicilië zelf… het was bijzonder. Dus deze keer: 3x afscheid nemen. Van Palermo. Van familie Stoffels. En van Sicilië. Arrivederci Sicilia… hopelijk tot ooit. Veel kijkplezier! Groetjes, Frans, Ilma & Toto Gelukkig in de camper – Geen dag hetzelfde #camperleven #sicilie #palermo #vanlife #camperreis #italie #gelukkigindecamper