2026.06.21 Jon Olav Østhus: «Eg er redd for å døy!»

Det er Jon Olav Østhus som talar på Skjævland Bededhus på Jæren sundag 21. juni 2026. Han talar ut frå dagens tekst i Mark 10:17-27. Kanskje en unge rike mannen i all sin rikdom tenkte: «Eg er redd for å døy!». Det er sett opp som tema for talen, der Østhus også kjem inn på korleis menneske kan kome i ein stilling overfor Gud der dei ikkje treng vere redd for å døy. På slutten fortel han om ein organisasjon som arbeider for jødane både å få dei heim, og for å støtte dei når dei kjem heim til Israel.