LAURA CASTILLO - Infermera a l'Hospital de Sant Joan de Déu de Manresa - Fundació Althaia

"La relació propera que tenim amb les companyes facilita la bona coordinació. Estic agraïda de formar part d'aquesta Unitat d'Hospitalització a Domicili, on puc créixer personalment i professional" Laura Castillo és infermera de la Fundació Althaia des del 2016. Actualment, treballa en la Unitat d'Hospitalització a Domicili de l’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa.