56.000 TL FORD COURİER ALDIK ! 68.000 TL FİAT EGEA SATTIK !

Merhaba Küçük Burjuvazi izleyenleri ; bu videomuz da sizlerin çok sevdiği araba alım serüvenimizle birlikteyiz.Bu serüvende galeriden aldığımız Fiat Egea aracımızı ertesi gün 3.000 TL kar ile sattık.Ardından hemen 56.000 TL Ford Courier aldık . İki türlü ticaretimiz ve araç hakkında inceleme,test sürüşü ve satın alma gibi birçok detayı videoda sizleri bekliyor. Eğer videoyu beğendiyseniz ''BEĞEN'' Butonuna basmayı ve bizi desteklemek için kanalımıza ''ABONE'' Olmayı Unutmayın ! ► İnstagram Hesaplarımız : :@kucukburjuvaziniz :@emrhnsenturk :@alikty İYİ SEYİRLER... ---------------------------------------­­­-- İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ ! ------------------------------------------ DİĞER ARABA VİDEOLARIMIZ : BAYANDAN TOFAŞ DOĞAN ----    • Video   ! PERT FİAT DOBLO ---    • FİAT DOBLO ALMAYA GİTTİK PERT ÇIKTI !   ! VİP DOBLO ---    • BÖYLE DOBLO GÖRMEDİNİZ ! (FİAT DOBLO VİP)   ! PERT RENAULT SYMBOL ---    • 21.500 TL PERT RENAULT SYMBOL ALDIK !   ! BMW 3.16i ---    • 65.000 TL BMW 316İ ALDIK ! AİRLİ,MODİFİYELİ   ! FIAT PALIO --    • Video   ! VOLKSWAGEN GOLF - -    • Video   ! VOLKSWAGEN CADDY - -    • 80.000 TL VOLKSWAGEN CADDY ALDIK !   ! MERCEDES ML 320 - -    • Video   ! SKODA RAPİD ---    • 70.000 TL SKODA RAPİD ALMAK !   ! TOFAŞ ŞAHİN ---    • 5250 TL TOFAŞ ŞAHİN ALDIK !   ! SEAT İBİZA ---    • 49.500 TL SEAT İBİZA ALMAYA GİTTİK !   ! RENAULT CLİO ---    • 64.000 TL RENAULT CLİO ALDIK !   ! MİTSUBİSHİ L300 ---    • 13.500 TL MİTSUBİSHİ L300 ALDIK ! TESİSATÇ...   ! Sponsorluk ve İş görüşmeleri için: [email protected]