#112. Pech onderweg! Kunnen we onze weg vervolgen?

PECH, we komen stil te staan en de hulpdiensten komen ons helpen. kunnen we nog verder? 📍 Camperplaats Lake Park in Belare april 2024 🙋🏼‍♂️🙋🏼‍♀️ Wij zijn Floranke en Gideon en hebben in ons leven al genoeg meegemaakt op medisch gebied en daarom willen wij zoveel mogelijk van ons leven genieten en daarbij de mooiste plekjes van Europa en evt de wereld ontdekken. Dit willen we delen op YouTube als een mooie herinnering. 🎗️ We stellen ons voor:    • Video   Ons persoonlijke verhaal:    • #50. Q&A van onze overwinterreis.      • #12. We mogen weer! + Zandgroeve Lunteren....   Sociale Media:   / floranke_gideon     / florankegideon   https://florankegideon.nl/ 🎥: We hebben gefilmd met de Osmo Action 3, Canon Powershot en met de drone DJI mini 2 🎶🎧: De muziek komt van: YouTube Abonneren op YouTube is gratis en zo blijf je op de hoogte van mijn updates. Vind u onze video leuk, geef dan een 👍. #camper #vanlife #eriba #kamperen #caravan #camping #eribapuck #eribatouring #campinglife #caravanlife #eribalife #vlogger #vlog #video #film #kamperenmetdehond #vakantie #genieten #drone #acsi #reizen #travel #travelling #wingamm