DISCO THE LIMIT IN DE CLINCH MET DE GEMEENTE SLUIS| RebelTV Sluis

Al tweeënhalf jaar is de disco op het Mollenkot dicht en de kans is klein dat er ooit nog een nieuwe discotheek in Sluis komt. Rebel Berna van Vilsteren voelde de wethouder Peter Ploegaert aan de tand en sprak eigenaar Martin Heijt van de disco.