Åpning av ny 110-sentral på Bryn!

Denne uken har vi offisielt åpnet vår nye 110-sentral på Bryn🥳👏. Takk til alle som var med å kaste glans over åpningen, spesielt vår egen byråd, Marit Vea. Vi skal fortsette å levere gode nødtjenester til de vel 930.000 innbyggerne i Oslo, Asker og Bærum, på vegne av Brann- og redningsetaten i Oslo kommune, og vår samarbeidspartner i Asker og Bærum brann og redning IKS. Som alltid, er vi kun tre siffer unna; 1-1-0 📞🚒